Умови повернення та обміну

Повернення або обмін товару


Якщо Ви замовили і отримали товар, який не відповідає представленому на сайті, Ви можете його повернути без додаткової оплати.

Товар належної якості можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня продажу, якщо:

  • товар не використовувався,
  • не порушена його упаковка, пломби, фабричні ярлики не пошкоджені,
  • збережено його товарний вигляд,
  • є документи, що підтверджують покупку.

Товари, що не підлягають обміну / поверненню *:

  • подушки і ковдри
  • постільна білизна
  • пледи і покривала
  • наматрацники

* Дані відповідно до закону України "Про захист прав споживачів"


При поверненні товару, доставка якого відбувається в межах м. Києва, згідно Закону про захист прав споживачів, з покупця стягується вартість кур'єрських послуг - 65 грн.

При поверненні товару з інших регіонів України - згідно з тарифами служби доставки.

Після того, як співробітники нашої компанії перевірять товар, що надійшов на повернення або обмін, гроші повертаються клієнтові або проводиться обмін відповідного товару.


Повернути або обміняти товар можна зателефонувавши нам за телефонами: + 38095-489-27-60; + 38073-152-44-92

Також зробити повернення товару можна в особистому кабінеті. Подивитися інструкцію


Зверніть увагу! У зв'язку з тим, що більшість товарів нашого магазину не підлягає поверненню / обміну, просимо Вас серйозно поставитися до вибору товару.

Відповідно до закону прав споживачів подушки, постільна білизна, пледи, ковдри, покривала, рушники та інші постільні приналежності належної якості не підлягають поверненню / обміну.


Витяги з Закону України "Про захист прав споживачів" (№ 3161-IV від 01.12.2005 р) ,:

"Обмін непродовольчого товару належної якості провадиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також товарний чек або касовий чек, видані споживачеві разом з проданим зазначеним товаром. Перелік товарів, що не підлягають обміну з підстав, зазначених у цій статті Закону України.

"Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купують його споживачем."

... "При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги."

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172

ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

Непродовольчі товари:

  • швейні і трикотажні вироби
  • пір'яно-пухові вироби
  • постільна білизна


(Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1 173 (1173-2005-п) від 07.12.2005 ) За ГОСТом 19917-93 матрац відноситься до категорії "Меблі для сидіння та лежання". Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні приналежності відносяться до категорії "Швейні та трикотажні вироби".


Повернення коштів


Грошові кошти в разі повернення товару надходять клієнту зручним для нього способом, заздалегідь узгодженим з менеджером.

Повернення грошових коштів здійснюється протягом 3-5 робочих днів з моменту отримання повернення товару співробітниками нашої компанії.